Jobbat (:

Heej på er allihopa och förlåt för att jag inte uppdaterat förrens nu. Men imorse så smsade min chef som jag hade när jag praoade på hunddagiset och sa att dom behövde akut hjälp. Så klockan 8.22 tog jag bussen ner till cenhtrum. Jag visste att jag skull komma försent eftersom de tar över en timme att komma till solna. Men ahh väl där så var de bara att börja jobba. Åhh man känner hur jävla mycket man har saknat att vara där. Och när jag var där i vintras så tyckte jag solna var ett sunkigt skitställe. Men jag sa nog för mycket för nu på våren är de så fint att man bara dööör!!! Jag gick ner till en sjö två omgångar, först me 4 hundar o sen med 3 och asså de var så mysigt för de var hur mycket fiskmåsar som helst där som skria och bladen på buskar och träd var alldeles ljusgröna. åhh fy fan va skönt de var!
Hoppas de är fint väder imorn också för man kanske ska dit o jobba igen om dom behöver. Hoppas de. De är både roligt och så tjänar man en hel del ;) De är bra för plånboken de :D.

Nu ska jag ta o vika lite tvätt och sen ska jag gå ut o lägga mig i solen en stund i äntan på att Michelle ska komma hem, vi tar de nog bara chill ikväll (:

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0