Liljan

Hellu, hah fett sämst uppdatering idag. SORRY! Jag har varken orkat eller haft tid (: Först efter jag duschat så tog jag de bara lungt och låg ute på gräsmattan med en bok framför mig o sola. Sen efter tyyp 20 minuter så drog jag ut me Krullen och gick ner till solbo för jag var tvungen att köpa ny sand till hamstrarna. SKit tungt att släpa, o varm som fan var de. Sen smsade Lilli mig o fråga om vi skulle hitta på nått. Så hon kom till mig o vi snacka ganska länge, hon e så bra hon. Vi är så lika i sättet hon o jag så hon fattar mig precis! De gillar stark! (: <3
Sen drog vi till tumba o de blev en del småköp idag. Och ahh, de blev en till Foundation mousse, för nu hade dom gått ner i pris från 135 till 89:- å jag blev fett sur! För de var liksom tyyp bara en vecka sen jag köpte min andra?! -.-, men nu har jag en till i yttligare en färg, så nu har jag att välja på lite ;)

Köpte lite annat smått o gått också. Kommer upp sen.
Nu ska jag till Erra fast hon är nte hemma, men någon måste ju ta hand om hamstrarna o fixa burarna, så de ska jag göra nu (:

Vi hörs sen!
PUssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0