Morning!

Goo morgon på er, hoppas ni sov gott inatt. De gjorde iaf jag. Vi sov uppe i Karins sommarstuga. Asskönt me många täcken o kuddar (:
Jag vaknade inte nu om ni tyyp trodde de, var tyyp för snart två timmar sen jag hasade mig upp ur sängen. Karin låg redan vaken så ville inte att hon skulle behöva ligga vaken själv ;)
Planerna för idag blir att dra till stan först och kanske shoppa lite ;) Behöver hitta lite snygga bikinisar till i sommar (a) Har hittat en fin på cubus o på lite andra ställen som jag ska testa (:
Sen ikväll drar jag o karin iväg till Michelle där vi ska fira valborg tsm me annat folk. Ska bli kul. Sen sover vi där o imorn vet jag inte vad de blir att hitta på. De får vi se.
Naaeej, nu ska jag kolla om karin e klar me duschen så jag kan få göra mig iordning.
Hörs senare
Puss!




Osminkad chey o karins tjocktröja hahah (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0