OMG!!! ;o

Äntligen hemma! Shiit vilken seg dag, fast den har inte varit så jobbig (:

Imorse kom jag sent som vanligt för tåget var inställt så jag missade bussen och fick gå ;), sen på svenskan läste vi för småbarn och dom tyckte böckerna var skittråkiga. Vi fick några barn var och sen skulle vi läsa. Fick 3 stycken tilldelade. 1 kille och två tjejer. Killen var inte ett dugg intresserad och tyckte att jag skulle läsa en harry potter bok för dom istället. Han ba, jag läser ut en harry potter bok på en dag och han gick i ettan, man ba yeaah right ;)

Nu kommer dagens höjdpunkt (a'

Vi drog till stan me klassen, och när vi ska gå över ett övergångsställe så vi kommer till drottninggatan så säger Karin, kolla där är kissie! OMG jag blev fett galen. Hahah, min fucking idol står 2 meter ifrån mig liksom! Jag tänkte gå fram och be henne ta en bild me mig, men jag vågade inte. Istället dampade jag runt o baa OMG Kissie, kissie, kissie! Herregud, nej men ahh LOVE HER! Eller kanske är de hennes blogg ;)
Nästa gång jag träffar henne så ska jag be om fanbild (:

Min stora idol hahah (: <3

Nu väntar jag på maten, börjar bli lite smått hungrig sådär. Och sen efter maten ska jag ut o gå samma runda som igår me pappa och Krullen.

Uppdaterar snaaart!
POK



Kommentarer
Postat av: Anonym

TÖNT

2011-04-12 @ 17:09:33
Postat av: vickan

sv: tack :)

2011-04-12 @ 17:12:52
URL: http://elisabethvicktoria.myshowroom.se
Postat av: Regina!

Hahah! Det var skit kul när nu blev galen, garvade ijhäl mej du är så söt!!! <33

2011-04-12 @ 17:37:25
URL: http://fotbollsflickanr.blogg.se/
Postat av: lissette

hahaha , jag visste inte att kisse var din idol sorry för de jag sa om kisse :) <3

love you<3

2011-04-12 @ 20:15:02
URL: http://ppozo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0