Plugg

Nu har jag iallafall fått lite gjort. Har faktiskt öppnat mina No böcker och skrivit 2 A4 sidor om cirkulationsorganen. Sen ska bara allt över till ett worddokument och sen är jag klar me de. Hah jag har säkert gjort fel... My bad isånnafall (:

Nu ska jag nog dra mig ner till dom andra. Mamma var så söt idag. Hon gjorde en omelett till mig, den var jättefin! (: Skulle tagit kort på den men min kamera låg uppe i rummet och jag mådde inte så bra då så jag orkade inte resa mig. Men nu e jag piggare. Bara en jävla huvudvärk som inte vill släppa ;s
Ska ta en till alvedon snart.

Men hörni, jag bloggar senare!
Pussar



Kommentarer
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Du kom inte ens upp när ja sökte gumman :P hhahah

2011-04-14 @ 16:20:21
URL: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0