Precis vaknat

Heej allihopa, hoppas ni har sovit gott ni som precis vaknat eller som vaknar sen ;) vi ska snart gå ner och äta frukost och sen ska nog alla duscha för alla luktar ganska mycket rök hahah. Idag ska jag vara med Karin och hennes kusin Olivia och jag tror att vi ska gå Någonstans där jag kan ta tre nya hål i örat. TvÅ i öronsnibben och ett i öronkanten. Sen vet jag inte Om vi ska shoppa eller gå på bio, de får vi se. Är det stavfel i texten eller en stor bokstav mitt i ett ord så är de för jag hela tiden kommer åt shift knappen på iphonen hahah (: Nej men ni får ha de så bra så uppdaterAr jag snart. Pussar!

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej :) fin blogg du har :) allt bra med dig?

2011-04-16 @ 13:32:59
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0