shoppat

Har precis kommit hem från min lilla shoppingtur hahah (: Blev lite mer än väntat som jag köpte, men ingen mascara ;o för den var inte på extrapris där, får åka till Stan o köpa den.
500 spänn på 30 minuter, e man dålig eller? Jag får sluta me mina inpulsköp, inte roligt när man kollar i plånpoken och ser att de bara ligger en hundring kvar ;(
Hah och sen har jag slarvat bort mitt bankomatkort, ouupsi! Hoppas de ligger nånstans i röran hahah...

Neej, nu kommer de snart gäster för mamma har ju fyllt år så vi ska fira henne idag. Ingen tårta för mig, blev för mycket skit i fredags

Men jag uppdaterar snart! (:


Outfit för idag

Lite småskitig spegel :$

Bas linne vitt (syns ej på bilden) - Gina
3/4 tröja - H&M
Jacka - Gina
Shorts - Gina
Skärp - H&M
Tights - H&M

Hej tjocka ben... ;(

Mina inköp idag

3-4 nyanser mörkare än den jag har, nu kommer jag få fjortisrand om jag inte får till de rätt ;)


Västa sötaste strand outfiten ju! LAJK! (:

Hörs sen!
POK


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg:)

2011-04-10 @ 14:16:22
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0