sista

nu blir de här det sista inlägget ikväll. Jag är helt sjukt förälskad i en låt av justin bieber, asså jag kan inte sluta lyssna, och bara för de så gick jag in och köpte hans skiva på cdon.com + mammas födelsedagspresent. Hon fyller år på tisdag (: Hon får Rihannas nya skiva - Loud, hon ville ha den. Fast hon visste inte ens vem de var som sjöng låtarna hon lyssnade på. Hahah skön morsa! Karin fick hjälpa henne förrut att säga vad hon hette för hon sa något jättekonstigt och jag kunde inte komma på vem hon mena men tydligen så kom Karin på att det var Rihanna dåra som mamma lyssna på. ;)
Så de e gjort nu!

Här får ni låten jag absolut inte kan sluta lyssna på, den kanske e lite äldre (?) Men så sjukt bra!



Nu e de dags att sova hah, natti!
POK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0