Tränat o pluggat

Var ute o träna krullen nu på kvällen. Gick ner till ängen och drog upp alla hinder, såklart råkade man ta sönder en av slalompinnarna de första man gör, duktig! ;)
Sen så körde vi lite spårning också, han e gryyymt bra på de. Och han tycker agilityn är skitrolig och han är verkligen snabb på att uppfatta vart han ska o vilket hinder han ska hoppa även fast han har nedsatt hörsel. Min duktiga vove (: <3

Sen har jag pluggat lite matte också för jag har ju matteprov imorn, och sen på tisdag har jag engelska muntligt prov, och sen kanske jag ska göra muntlig redovisning på So:n på torsdag, och sen så kanske man ska börja me No:n, ligger fett mycket efter!, och sen så har jag läst en bok som heter Jag Vill Ha Ett Liv som vi blivit tilldelade av våran svenska lärare som tycker vi ska läsa mer, så imorn tror jag de var ska vi vara på sida 100 eller var de på tisdag de me? ;s Ähh fan vet jag. Jag vet ingenting

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0