Utvecklingssamtal - Ceck!

Yees, nu äntligen utvecklingssamtalet över. Fan va skönt, o pappa gick på mina bortförklaringar jag hade för min frånvaro (a'

Sen så kom Marianne fram till mig och vi har skrivit en berättelse som skulle heta Miner Story, och hon sa att min var jättebra och att hon ville sätta VG på den men att jag tyyp blandade in olika tidssaker (kommer inte ihåg va de hette) så hon visste inte om hon skulle sätta ett G, men jag råkar tyyp alltid göra så, men om jag övertalar henne så får jag nog VG iaf o då blir jag glaa!

Sen så fick jag ju VG på mitt Matteprov och så fick jag reda på att jag fick VG på so:n också så jag slipper göra muntlig pressntation! :D Vi var bara tre i klassen som fick VG, resten fick G STÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLT med Å (:

Nu har jag precis tvättat bort sminket, har börja få så mycket finnar så jag vill inte täppa till porerna ännu mer, så nu är jag sminklös och har skrubbat ansiktet med Ansiktsskrubb och nu sitter jag här med en ansiktsmask som ska få sitta på i 5-10 minuter till.
Sen ska jag ut o gå en powerwalk me Krullen o Pappa för jag kan inte springa för jag har ont i benet över mitt knä? ;s

Hörs sen, ha en rolig kväll! ;*


Snyggve! Hah, man ska inte klia i ansiktet, då får man ansiktsmask under naglarna ;(

POK

Kommentarer
Postat av: eemmaaj - Sometimes I wish I could save u

ja sant o.O hemskt egentligen xD

2011-04-11 @ 21:05:09
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0