Vaaarmt!

Shiiit! Jag e fett varm ;s Och jag har inte gjort nått ansträngande för jag gick ju hem så då blev jag sval igen hah, o nu svettas jag. Eller e varm. Jag kanske har feber iallfall? ;s Neej men de hoppas jag inte! FÖr jag orkar inte va hemma, men jag orkar inte dra till skolan heller.

Jag e så sjukt irriterad/arg på dig, du tror att allt är som vanligt. DU fattar inte att du inte kan byta ut mig och sen tro de e som vanligt. Jag är besviken... men de ska man ju också bli i livet, och nu mitt 15 år så blir jag de på riktigt. Känns ganska surt och ledsamt. Men de går nog över.

Nej inga sura inlägg för de har jag skrivit nog om.

Imorn kör vi för fan! Äppel päppel pirum parum is tha shiit!
Vi höres snart, jag uppdaterar soon! (:
POK


Hah mhm, man har varit ganska vältränad. Så där ser man inte ut längre. Och kommer aldrig göra igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla vännen kom till mg och snacka istället för att lägga upp mig på bloggen

2011-04-04 @ 20:53:30
Postat av: Anonym

ahh men nu skrev jag de här, och jag vill faktiskt inte snacka med dig, för jag är sjukt besviken

2011-04-04 @ 22:29:03
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0