Vad gör man nu?

Har precis duschat efter min och Michelles joggingtur som mer blev en promenadtur/powerwalk runda. De blåste så mycket  motvind så de var ganska svårt att springa,+ skitjobbigt! Tror ingen av oss var så jävla pigg på att springa, de var skönare att gå.

Sen när jag kom hem matade jag Krullen med isbitar eftersom han inte ville dricka, så för att inte få vätskebrist så måste man ju göra på nått sett?! Själv drack jag vatten m citron. Sen fick han en dentastix och lite mat Careface (:

Har inga speciella planer för ikväll. Alla ska tydligen vara borta? -.- Kuuligt värre. Nej men de får bli en slappardag. För jag tror inte att jag orkar göra så mycket iallafall :P
Fett trött efter igår hahah ;o

Nu ska jag snart äta hemmagjorda hamburgare. Min lunch (:
Hörs sen!
POK


Bjuder på den


Kommentarer
Postat av: janina

hah om jag är snygg.se vad är du då? HAHA snyggsnyggsnyggast.se ! hihihi gullig du är! så söt! hihi du såg väl bilderna jag la upp? annars om du vill ha någon särskild bild är det bara att säga till :) puss gumman <3

2011-04-09 @ 14:34:28
URL: http://readmylipss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0