Video skulle kommit upp.

Nu skriver jag igen (:
Jag hade tänk lägga upp en video idag på bloggen men asså den var för stor så jag har fixat lite grejer och äventuelt kommer den upp inom en vecka om jag får klartecken av hemsidan som jag ska ladda upp videon ifrån (:

Bilder på mina hål får ni också imorn för jag orkar inte ladda över alla bilder från kameran till datan igen hahah (:

Men iallafall s var jag me Karin o Olivia idag som jag sa. Vi hade de roligt och påvägen dit blev jag o liven dragna i en kundvagn som var jättevinglig så vi trodde den skulle ramla hela tiden hahah!
Sen så gick vi omkring i skärholmen o alla köpte nånting att ta me sig förutom karin hahah (:
Imorn ska jag antagligen tbx dit o köpa en sån där OnePiece mjukisdress. Fast de är ingen äkta OnePiece för 1500 utan en billig baby rosa variant från Gina för 500. Fast jag är inte helt säker på om jag ska köpa den... Vad tycker ni, fett svårt att bestämma mig hahah ;s

Hah jag ser ut som en kort jättebebis i rosa sparkdräkt ;s
Man kanske inte ska köpa den iaf... Vad tycker ni?

Sen köpte jag två nya nagellack i skitfina färger så imorn målar jag om mina naglar till en av dom nya färgerna och så ska jag ju testa min nya mascara imorn (: Hoppas den e bra!


Muppar (:

Oj vilken fin bild karin tog hahah, men de e de närmaste videoklippet ni kommer ;( Men jag lovar, jag ska försöka fixa! (:
Pussar!


Kommentarer
Postat av: Regina

Snygg frilla man har på bilden!! :P <333333333

2011-04-17 @ 23:23:01
URL: http://fotbollsflickanr.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0