Dålig uppdatering

Heej heej, idag var det en kort dag i skolan, skööönt! (: Sen drog jag hem och sen ringde michelle mig och vi åkte och klippte oss i salem. Dom var bra där (: Klippte bara topparna, klippte upp det lite och fixade lite sneare bena :P Michelle klippte snelugg, de blev fint på henne (:, ingen stor skillnad på mig då, mamma och pappa såg inte ens de :P
Sen drog jag hem till henne och åt där och sådär o vi hade mys i sängen ;) Haha nej men vi kollade på topmodel (:
Sen när jag kom hempluggade jag engelska glosor som vi har tills på fredag. De var l'ääääätt ;)




Ett kryss i för att jag klippt håret (: När jag färgat sätter jag i ett till kryss i samma ruta (:

Ha de!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0