fortfarande sjuk?

Hellu, nu är jag mkt piggare än vad jag var i förmiddags. Jag somnade 14.00 och sen vaknade jag 17.00 igen, så jag fick sova en stund iallafall (:
Nu är jag pigg o gla men jag ska stanna hemma imorn iallafall. Då slipper jag engelskan och jag kan skissa lite på mitt nya rum. Det kommer inte bli några flocktapeter (tapeter med sammet) För dom blir lätt dammiga och jag är ju inte så duktig på att städa så dom kommer vara alldeles fulla av damm om jag skulle ha sånna. Så neej, därför blir det en rosa fondvägg med massa fina grejer på, asså sånna där som man sätter upp på väggen. Det blir skitfint, och sen om jag skulle vilja ända igen är de ju bara att jag gör det. Har man en flocktapet så kan man ju inte ta bort den utan att förstöra hela tapeten. Och då har man slösat över 3000 kr för att man sen efter kanske 1 år vill göra om? Så neej. Därför blir de rosa färg (:

Nu ska jag gå ner och hämta apelsinjucen (stavning?) för nu är jag lite hungrig.Har varken ätit lunch eller middag, baaad ;o haha nej nej (: Eller jo jo, men jag orkar inte göra iordning nått :P

Ahja, skriver kanske ett inlägg senare ikväll. Annars blir det imorn (:
 Baaaj (:

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00120007

Där kan ni se hur grejerna som man sätter på tapeten ser ut (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0