Hellu!

Heellu! Idag slutade vi sent, vi skulle sluta 17.00 men vi sluta tyyp 16.00? (:
Drog hem och har tyyp städat från att jag kom hem tills nu! Imorn kör jag det sista och tar ner allt jag har på väggarna (:
Imorn blire spinning med Karin också. Jag kommer DÖÖ! Orkar fan inte xD
Ska kanske köpa smyckesskriv också om jag hinner för jag behöver verkligen ett till!
Idag har jag bombat kameran med bilder så nu kommer en bildbomb och tyvärr tyyp bara på mig ;)

Enjoy eller not (:


Grisen och jag i soffan (: Hahaha han får inte ligga i soffan, men de tror han (:


Outfit tyyp nån gång förra veckan? :P




Vet inte vad som hände med ljuset, var mobilens fel märkte jag, men snyggt blev det tycker jag (a) (:


Hej jag heter Matilda och hon på bakgrunden i mobilen är min rumpnisse,flickvän, fru, syster, bästa vän och såklart min älskling :D ;* <33333333333


Mina nyaste glasögon (:


Mina andra, favoriterna ;*


(:


Å mina vita jag köpte i sommras (: Aj Lajk DEEEM!





2 veckor sen?

Ahja de var allt, ska sova nu hahah (:
Baaaj
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0