Hos Erra

Hellu! Har precis vaknat, eller aa för tyyp 15 minuter sen eller nått :P Erica vaknade tyyp nyss. Hennes pappa är i Sri Lanka (stavning?) så vi lånade hans lägenhet i Salem inatt (:
Åkte dit igår vid tyyp 20.30 och sen så lämnade vi bara väskorna och sen gick vi och köpte lite godis för vi hade fått pengar av hennes pappa så de var ju bra eftersom mina pengar är slut :P Totalt pank! ;(
Vi köpte iallafall varsin Ben&Jerry, en stor hallonsoda, 2 snickers och 1 bounty. Fast vi åt inte upp allt hahah :P Men jag orkade iallafall dra i mig min B&N *stolt*
Vi kollade på wallander och sen när den var slut så spelade vi xbox. Nått snowboard spel. Det var faktiskt kul (:
Bilder kommer sen när jag kommer hem och har laddat över allt på datan.

Planer för idag: Vara med Erica nu på förmiddagen och sen på eftermiddagen vara me Michelle innan hon åker till Ann <3333333333

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0