Min dag (:

Heelluu! Idag har jag ju inte vart i skolan heller som jag sa xd, och jag orkade inte göra en skiss av mitt rum, men jag bakade chokladmuffins istället, det stog att det skulle bli 26 st, men det blev bara 7 xd, haha vafan vill dom att man ska använda sånnadär knäck/ischokladformar? ;s
Haha, ahja, dom blev väl helt okej ;)

Pratade med Michelle, vi skulle dra iväg på bio men eftersom jag varit hemma från skolan så fick jag inte? ;o
Asså om man mår bra senare då borde man ju fan få gå ut!
Ahja, vi bestämde iallafall att hon skulle komma till mig och så skulle vi ha myskväll (: Så vi åkte me pappa ner till Tumba o köpte lite gott för kvällen och sen drog vi och hyrde en film (:
Kommer inte ihåg vad filmen hette men den var ASTRÅKIG hahaha, de var därför jag o Michelle satt o garva åt en tant som glömt hur man målade kottar eller nått hahahahahah! xD Våran humor ;*

Sen drog vi ut, haha sa bara att vi skulle dra ut istället för att fråga o då gick de minsann bra ;o, skulle gjort samma sak me bion, de kanske hade funkat? ;o

Haha vi drog fram cykeln och körde runt lite, vet inte hur många gånger vi ramla haha, jag ramlade mest, så jävla svårt att cykla haha, specielt på glansis som det var på vissa ställen, haha cykeln kunde inte ens stå upp xD

Sen band vi fast snow racern där bak i pakethållarn och skjusade varandra så, hahaha de var fett kul första gången, fick en skrattattack hahahah :D
Sen när vi vart ut o bara gått runt, så skulle hon hem ;(
Men vi ska dra på bio på söndag och se trassel haha :D

Juste nu kom jag på vad filmen vi såg hette! "Varning för Vilda djur" hahah rekomenderas inte! (:



Juste Michelle du glömde din halssduk här! Tar med den på söndag (: Glöm inte min kofta haha :D

Puss på dig min älskling ;* <33333333



Och puss på er andra också hahah (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0