Sjuuk

Hellu, hemma igen efter tyyp 2 timmar i skolan. Har sjukt ont i huvet, snorig och ont i halsen. KUL! -.-
Tror att jag blir hemma imorgon också om jag mår som jag gör nu.
Innan jag tog bussen hem gick jag in på Ica och köpte 2 st 0,5 liters ben&jerry. Då har jag iallafall för 2 veckor, kanske 4 till o med (:
Dom hade extrapris så de var två för 75:- (:
Längtar till Helgen! Inte för att jag vet vad jag ska göra då men jag tror att Michelle o jag ska hyra en film o ha myskväll hos mig ;*
Jag älskar henne! Mycket! <3333333

Neej nu ska jag försöka få upp värmen, kolla runt lite på olika sidor och sen kanske försöka sova en stund. Tror jag behöver det! (:
Ha det!
POK

Kommentarer
Postat av: Amirragne

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-09-05 @ 11:18:43
URL: http://amirragne.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0