sjuuuukt irriterad.

Jag blir så sjukt jävla irriterad på dig. Varför ska du alltid hålla på o tro dig cool o få alla att göra som du gör? Är det kul att få folk att skratta åt mig vaa?!
Jag är så jävla trött på hur du alltid håller på och inte kan behandla alla likadant. Vem fan tror du att du e? Du e inte så jävla cool som du tror, det är bara du själv som tycker det. Jag är så jävla piss off på dig just nu!
Det är inte konstigt att du inte är ute med kompisar o klagar på att du inte har några när man är som du. Man får inga kompisar när man håller på som du gör, man förlorar bara. Och du förlorar mig nu, jag kan inte acceptera längre att jag blir behandlad sämre än dom andra för att du alltid ska fälla kommentarer. Och det är inte bara mig som du gör det på. Man kan inte ens öppna käften förren du på en gång slänger ur dig nått som gör en as lessen eller as arg. 
Du sa förrut att jag skulle säga till när du gjorde så för att du inte tänkte på det, men vafan jag visar hur jävla tydligt som helst att det inte är ett dugg jävla kul, men du bryr dig inte ett skit. Jag har fått nog. Tryck ner dig själv istället ditt JÄVLA MÄHÄ så fucking trött på dig! 
Läs det här, gör de. Men jag bryr mig inte ett jävla piss. Jag vill bara att du ska fatta att du sårar! Jag trodde och hoppades så jävla att vi äntligen efter grönan blivit bra vänner. Men fuck it, de funkade tyyp 2 månader, sen blev jag den som du hoppade på. De e jättekul vettu (:
Sluta för i helvete med det du gör och skaffa ett liv, för jag orkar fan inte vara nån jävla slagpåse länge. 
Jag vet att du kommer läsa det här. O jag vet att du kommer försöka försvara dig. Men asså det räcker ärligt talat. Jag har skrivit av mig här, du vet att jag snackar om dig, o du behöver inte ställa följdfrågor o bli sur, för du kommer inte få några svar och det är inte du som ska  vara sur. Det är fanemej jag!
Så ge dig nångång! :@

Kommentarer
Postat av: !!!!!!!!!

Va sjukt dåligt att snacka skit om folk sådär.

Och att du beskriver personen så att andra fattar vem de e.

SJUKT DÅLIG STIL!

2011-02-02 @ 07:25:49
Postat av: :@

SJUKT DÅLIG STIL AV DIG!

2011-02-02 @ 07:27:26
Postat av: Anonym

Visst e de (: Skyll dig själv. Ditt fel alltihop!

dIN STIL ÄR INTE MKT BÄTTRE! :@

2011-02-02 @ 14:24:26
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0