sööndag ;(

Åhhnej, nu e de söndag igen, fuck fuck fuck!
Skola imorn, jättekul, längtar redan -.-

Idag har jag haft en lungn dag (:
Först så tyyp vid 12 tiden tog jag en lååång promis me Krullis, vi var ute 2 timmar, sen började jag städa lite och så men så ringde michelle o sa att bussen gick om 10 minuter, sen såg jag att klockan var 1 timme för tidigt innan vi skulle åka. Så då fixade jag mig lite bättre och sen la jag mig o läste frida för jag orkade inte städa mer när jag ändå hade slutat haha xd
Så  när klockan var 15.20 drog vi ner till Tumba jag o Michelle, sen hade jag sett fel så 737 till heron gick inte för jag hade kollat fel på dag, den gick bara på vardagar xD
Så aa vi fick vänta till 16.02 på 707 och sen var vi på heron 16.50
Vi hämtade ut våra reserverade biljetter till trassel och sen gick vi och åt. Sen köpte vi godis och sen kolla vi på filmen (:

Den var jättebra! Värd att se ni som inte har sett den (:
Sen fick vi vänta 30 minuter på bussen hem så vi körde kundvagnsrace på parkeringen (: Haha, bilder o kanske video kommer imorn, för nu ska jag gå ner o se klart på wallander.
Ha det!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0