Tränat

Helluu 3:e inlägget idag, fett bäst jag är :D
Jag har tyyp för 1 o en halv timme sen kört dansmatta tills jag blev alldeles svettig ;s Haha värsta träningspasset.
Sen för tyyp 30 minuter sen när jag kört klart gick jag upp o duscha men inte håret för det ska jag göra imorgon bitti. Annars får jag en bad hair day xd O de vill man ju inte ha (:

Dansmattan var tyyp uppvärmingen för spinningen med Karin imorn. Det kommer bli fett jooobbigt! Och jag som nyss blivit av med träningsvärken, haha fett synd ;(.








Jag försöker värka glad fast dagen har gått åt helvete men jag orkar inte skriva mer om det.
Hoppas ni haft det bättre än vad jag har iallafall.
Inga fler inlägg för idag.
POK

Kommentarer
Postat av: R.

Duktig tjej som tränar så mkt! :) <3

2011-02-02 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0