Bilder

Heeej igeeen (:
Nu kommer nya bilder på Liiten <33333
Haha Bonuz med Z är det, vi ändrade från S till Z, lite coolare sådär ;)
Han kissade på mig när jag fotade honom efter ett tag xD Haha usch vilken liten bajskorv han ee!
Ahja kommer lite bilder på honom och sen på vad jag köpte idag (a)

Enjoy som vanligt (:







Casper var så snäll mot lilla Bonuz, han slickade på honom. Han skulle bli en jättebra pappa. Men han får vänta ett tag. Vi kan ju inte köra på inavel ;s Bonuz kommer bli pappa först när han bli äldre. Är det någon redan nu som är intresserad så är det bara att mejla mig så får ni mer information om när första kullen kommer (:
[email protected]

Lilla bonuz, så söt han är. Viiisst :D
Han har blåa ögon på riktigt, det kanske inte synd på alla bilder men så är de (:

Nu kommer det jag handlade idag (:

3 baslinnen från gina 99 :- st


T-shirts o linne från new yorker
99:-
99:-
49:-


Trosor Cubus 19:-
Bh Cubus 100:-
Skärp New yorker 74:-
Örhängen Ur&Penn 49:-


Närmare bild på mina örhängen


Örhängen New Yorker 49:-

Sen har jag köpt en "tjocktröja" från New yorker också, 49:- spänn ;)

Jätteskön o snygg (:

Ahja hare bäst!
POK

Kommentarer
Postat av: Nike

Läckra Kiss örhängen! Ur o Penn har de mesta :D

2011-01-31 @ 00:16:38
URL: http://nikehuayun.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren ;)

Visst är dom! :D. Haha jaa dom har ju deet! Har inte testat dom än men de ska göras! :D

2011-01-31 @ 22:46:27
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0