Låång dag

Heeej heej, idag har jag vart o badat me Agnes (grannungen) vi hade faktiskt roligare än vad jag trodde man kunde ha, även fast roligt i det här läget är ASTRÅÅK!
Träffade Michelle på Ica Maxi när vi skulle  handla, haha hon ba sprang fram till mig och först såg jag inte vem de va så jag blev fett rädd xD
Hon har sålt sin sköldpadda nu :(

Iallafall har jag hittat min drömhund, som jag skulle vilja ha när jag blir äldre o flyttar hemmifrån, haha tänkste skriva när jag blir stor, men de e jag ju redan (:

Blandras valpar amstaff,rottweiler, Boxer
Den i mitten vill jag ha. Blandis mellan Rottis, Amstaff och boxer, och de e 3 av dom hundraser jag kommer ha sen, 3 i en hund liksom, perfa! (:
Synd att dom inte kunde varit födda tyyp om några år eller så ;(

Sen vill jag ha den här sötingen också :')

Boxer valpar
Haha dom e så jävla söta boxrar alltså! 13 000 kostar hon om nån är intresserad av att köpa henne till mig ;)

Och sen kommer mitt stöööörsta problem.
Jag är absolut dödskär i Edward/Robert.
Tycker de e så jävla synd att vampyrer inte finns på riktigt, inte sånna som han ;( Inga alls för den delen.


Så fucking snygg ;(

Skulle han frågat om vi skulle gifta oss så skulle jag faan sagt ja på en gång! ;o

Spola fram till 29 sekunder så börjar låten, jag är IN LOOOOVE!
Får mig bara att tänka mer på min Edward ;(
O lite annat skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0