Matteproov! -.-

Idag var de en sån där seg dag i skolan igen, de ända stora plusset var att vi fick sluta tidigare för våran hemkunskapslärare var borta (:
Fick reda på G delens resultat (matteprov)
Skit missnöjd.
Har pluggat som fan till Vg-Mvg provet, men jag tror tyävrr inte att jag ens kommer klara en uppgift eftersom jag inte fattar NÅGOT! -.-
Så jävla störd på sånt!
Nu snart ska jag ner och sätta mig och kolla iugenom alla uppgifter igen och sen är de dags att sova. Är astrött.
Tagit lite nya bilder idag också, men sen dog kameran för jag hade glömt att ladda den xd
Ni får därför inga bilder idag heller för batteriet laddar. Men ska fixa såfort jag kan, kanske imorn ;)
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0