plugga hela natten plugga hela dan

Helluu (:
Idag så hade vi prov på So:n tror det gick ganska bra fast jag missade på sista xd, haha ahja. Sen efter de så gick jag hem för jag inte mådde så bra. Tog över 1 timme för att bussen hem bara gick 1 gång i halvtimmen och jag missade tåget som skulle passat in 10.17 bussen så jag fick ta 10.47 eller om den var 11.47. Ähh inte så viktigt.
När jag kom hem la jag mig på soffan kolla på lite tv.
Sen gick jag upp och la mig. Och sov från 1 till halv 5. Pappa o Linus kom hem så då att vi mat. Sen prata jag med michelle och hon kom hit o plugga lite No me mig. Så nu kan vi nog de hyfsat bra båda 2 ;), neej men jag kan det faktiskt jävligt bra! Så jag får iallafall ett VG sen så får vi se om jag klarar MVG uppgifterna. För dom tyckte jag inte var så svåra när jag övade in, men vem vet. Jag kanske får hjärnsläpp imorn elr nått ;S
Gjorde min engelska läxa också som är tills imorn. 45 minuter tog det men nu ligger den här brevid sängen. Redo att ta med till skolan imorn! (: Skööönt!

Nu ska jag ta o sova för även fast jag sovit otroligt mkt idag så är jag ändå sjuuuukt trött. Så jag får väl ta o skriva imorn igeen (: Bjuder på en gammal bild ;* Hare!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0