dagen

Goo morgon, goo eftermiddag, gookväll o snart goo natt ;)

Neej men heej. Inte uppdaterat idag. Orkar inte göra sånt hela tiden. Har annat för mig förstår ni, bara för ni är osociala o sitter här o väntar på mina inlägg hela tiden ;) Neej jag skoja bara. Bara roligt att så många läser men ni är så dåliga på att kommentera, varför? :(

Idag har jag iaf varit med Lilli. Våra planer var att vi skulle sola någonstans o ta me oss fika. Men de fanns ju ingen sol att sola i så de var ju ganska svårt ;)
Men vi åkte iaf iväg för att köpa fika som vi kunde äta iaf. Vi skulle ha jordgubbar för ett bra pris men de var ju så jävla dyyyrt överallt!
Så vi drog till huddinge där de var två askar för 30:-
Vi var vid samanlagt 4 mataffärer för att få tag på jordgubbar. Sjuukt!
Men de blev jättebra iaf. Så med en jätteskål jordgubbar, grädde, smält choklad och läsk dukade vi upp på en filt och tugga i oss. O sen tittade solen fram också (:
Jättemysigt att få träffa dig igen tjejen! (: <3








Sen blev de grönan med Karin. Men asså de var så sjuuuukt jävla mycket folk. Så vi orkade inte vara där. Vi stog i en timmes kö för att åka Insane och sen fick vi nog och drog. Tur att man har guldkort iaf! ;)
Åkte färjan över och sen promenerade vi längst vattnet och alla bryggor, ååhhhh de var så jävla mysigt. Men jag glömde ta med min kamera! :(
Sen gick vi in i gamla stan o kollade i vissa "bodar", mysigt de me. Fast jag tycker de är jävligt jobbigt med alla turister.

Asså de är verkligen mycket turister där! Asså vem vill åka till sverige när de finns 1000 mycket roligare och finare land? Ska man på solsemester har man helt klart valt fel land. Sol har vi, men värmen jämfört med andra länder är kall. Annars kanske stockholm är en ganska fin stad om man bara vill kolla på stora byggnader o lite sevärdigheter? Vad vet jag. Har aldrig tänkt på de förrut. Hahah (:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0