Idag har jag...

Inte varit på grönan. Jag skulle dit, men spårvagnen var full så vi orkade inte vänta på nästa så vi tåg t-banan till slussen och skulle ta djurgårdsfärgan över, men den skulle behöva åka tre gånger fram o tbx innan vi ens hade fått komma på den för att alla skulle till grönan. Så vi skulle gå och hoppa på någonstans på spårvagnen nånstans på vägen. Men vi gick vilse och fick ta en buss tbx. O allt i denna värme!
Visst jag äääälskar värme, men inte att gå i, då ska man ligga nära vattnet och sola så man bara kan hoppa i och svalka sig istället! Uscha ;(

De blir vad jag och Karin kommer göra imorn. Hon kommer hit och tyyp en timme kanske och sover här. Sen så blir de Lida med sool o kanske bad ;) Jag fegar inte. Men hon gör de säker hahah (:

Hon o jag var i Farsta idag också och leta efter min klänning som är gone överallt :( Dags att börja leta ny eftersom avslutningen är på fredag nu som kommer ;o Maaj gaad!
Köpte örhängen till mina nya hål iaf. Förutom de där uppe i örat. De finns inte¨sånna örhängen nånstans ;( Får köra på vanligt snart, orkar inte leta länge o de är dags att byta!

Men men, två hål bytta ett kvar (:

Hörs sen!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Erica

skulle vi dra te lida imorn o ha den där filmkvällen du snacka om :) ?? <333

2011-06-03 @ 23:54:39
URL: http://spambanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0