Träningsvärk!

Åhh jävlar vilken träningsverk jag har! Shiit tror fan knappt de e sant. Jag trodde jag var ganska så vältränad iaf, men tydligen inte. Efter PW/joggingen igår och sen spinningpasset idag är jag totalt slutkörd! Och har sån sjuk träningsverk, som jag sa ;)

Har precis städat klart i mitt rum, de ser lite bättre ut iaf, men asså tanken på att man bara har lagt undan saker åt sidan eller tyyp i garderoben känns inte bra. Jag vill liksom få bort de på riktigt. Ut ur huset!

Jaja inte mycket att göra åt. Orkar inte städa mer idag. Tar de sista imorn, eller en annan dag (a'

Imorn blir de schteek i solen me Lilli och sen på kvällen drar jag till grönan me Karin. De blir skoj både och (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0