Baka baka liten kaka

Hellu! Vart hos Casper o pysslat lite med honom när jag var hos erica. Hon säger att jag ska komma men sen när man kommer så står hon ute o hånglar me sin kille? De e en rolig kompis man har vill jag bara säga. Så efter 30-45 minuter utan att hon kom drog jag hem. Nästa gång du vill att jag ska komma så kanske du ska planera lite bättre! Så jävla dålig stil av dig!!!

När jag kom hem bestämde jag iaf att jag skulle baka lite, så jag gjorde hallongrottor o inte jordgubbsgrottor som vi gjorde i skolan hahah (:
Dom såg jättefina ut fram till att hade lagt i sylten och skulle grädda dom. Efter de kaaaaos hahah (: Sylten var bredd över hela kakorna xd
Men goda blev dom iaf o de är huvudsaken! Mamma älskar dom så hon o pappa kan ju äta upp dom när dom sitter o fikar (: Själv ska jag vänta tills på fredag när jag ska äta vofflor me karin! Muumma (: Tur att jag ska springa på helgen hahah.








hahahahah! Jag ska inte bli konditor iaf xD OMG Grymt fula! (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0