Dagen

Hellu förlåt för skitdålig uppdatering idag! Men jag har inte suttit vid datan alls idag förrutom en liten stund hos karin ;o

Hos karin låg vi ba vi datan idag och slappade. Sen drog jag hem och fick gå från stationen i Tumba för jag orkade inte vänta på bussen som ba gick 1 gång i halvtimmen -.-
Varför går den så sällan för på helgerna? Skitirriterande! Men bussshauförerna vill väl också ha helg, även fast dom slöar tyyp hela tiden iaf, bussarna är för fan alltid sena, och inte lite heller!

Iaf, så var de ju gansk bra att jag gick, då brände jag ju lite kalorier från igår, shiit va mkt de blev hah...
Sen gick jag ut me hunden, skönt när de var så fint väder! Gick i djupsnön så då brände man lite till (:
Efter de så var de ba börja plugga matte, prov imorn ju..., men jag tror faktiskt de kommer gå ganska bra (:, kan de mesta tror jag (: Ba en grej som inte pappa kunde hjälpa mig me som karin få hjälpa mig me imorn (a'
Har inte gjort så mkt mer idag, plugg plugg plugg liksom -.-
Nu ska jag snart gå ner och kolla på Wallander som börjar, 12 minuter kvar  nu (:

Här kommer bilderna som jag lova att lägga upp (a'

(Alla kläder från H&M)



Oj dom blev snea xd


Tråkig uppdatering, men de blir bättre snart... (:
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0