Dålig uppdatering

Heej allihopa!
Skiit dålig uppdatering jag vet! Men jag kommer skriva inlägg nu fram tills jag ska sova, så ni år ändå ganska mycket ;)
Idag började jag med att gå upp vid tio tiden tror jag. Wow första gången jag kunde sova hyfsat länge på 4 dagar!
Sen klädde jag på mig och pappa och jag åkte till färghandeln för att köpa vit och rosa färg till mitt rum. Men dom jävlarna hade stängt så de var bara att åka hem igen...
Sen drog jag ut och gick 7-8 km med Krullen. Fan vad skönt att de int är en massa skidåkare ute längre eftersom spåren är skitdåliga och skinande sol var de också! Naajs! (:
Så jag har väl bränt lite kalorier idag iaf (:
Ikväll ska jag vara med Michelle fast jag vet inte vad vi ska göra :P Nånting blire iaf (:
Bloggar senare!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0