!!!

Hej jag heter Matilda och är mobboffer för Karin som våldtar mig. Ingen hör mig när jag bankar på fönsterrutan och ligger fast på ett äckligt smutsigt golv bara för jag tog hennes nycklar, tack för att du e så snäll karin, nästa gång e de din tur (:


Okej ingen bryr sig, men nu ska jag skriva de här också. Den här veckan har INTE varit bra me bullätande o skit, NÄSTA vecka börjar mitt dietliv med MAX 700 kalorier i veckan + ut och springa måndagmorgon+helg, de ända godis som får ätas är popcorn och sen glass varannan vecka! Inget annat punkt!
Reglerna bestämde jag och Michelle för nu ska vi börja leva ett sunt liv me smalare kroppar (: Fast kalorierna gäller ba mig ;)

De var de jag ville säga bara!
Banta lagom ni andra som gör de, äckligt att vara för smal!!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0