Fransk manikyr

Hemma igen, var ju hos erica efter maten. Hon sa att hennes kille inte skulle vara där för jag ville inte träffa honom, men hon ljög för mig så när jag kom hem så satt dom i soffan, fan vad sur jag blev. Tänkte bara vända o smälla igen dörren!

Mamma hjälpte mig för en timme sen att göra fransk manikyr. Den blev sjukt snygg och sen kommer såklart klumpiga jag och slår i mig lite här o var så nu har färgen på tyyp varenda finger nötts av lite, sjukt irriterad! Varför kan de inte bara bli helt perfa nån gång? -.-

Bilder skulle kommit idag men jag o Michelle snacka i telefon i 50 minuter så mitt batteri tog slut och ja vi slutade precis prata. Så jag hinner inte ladda upp bilder för nu är jag trött och tänker sova (:

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0