Hemma för 25 minuter sen

Heeej allihopa, kom hem för 25 minuter sen som sagt. Dagen har varit SJUUUK lång o mitt humör har varit lite upp o ner, men de okej.
Nästa vecka har jag 3 prov o tills nu på fredag så har jag engelska läxa -.-
Imorn kommer äntligen Regina tbx :D LaaajK! <33

Blir lite fundersam. När ja sitter på bussen påvägen hem så hoppar en barnfamilj på med 3 barn 2 tjejer och den minsta i barnvagn är kille och sen deras föräldrar förståss. Mitten barnet som är en tjej sätter sig i sin storasysters knä, helt normalt liksom. Pappan får ett jävla vredesutbrott och säger åt henne att sätta sig på ett säte bredvid en annan tjej men ungen vill inte de. Då skriker han, MEN SETT DIG DÄR FATTAR DU TRÖGT, ÄR DU RÄDD ELLER?!

Hur fan kan man säga så till sitt barn?
Och sen så blev pojken ledsen som satt i barnvagnen och då började mellansystern leka med honom för att göra honom glad och blåsa bubblor me sitt tuggummi som han fick smälla. Då säger pappan igen, lägg av med de där! Ska du sitta på ditt rum resten av kvällen eller?!
Jag hade sån jävla stor lust o ba säga till honom vilken jävla skit han var, vadfan hade ungen gjort honom? Ett oskyldigt barn på 5-6 år
Fy fan för sånna människor! ska man favorisera sina barn, då skaffar man för fan bara 1 barn, det är inte svårare än så! Usch blir så arg på idioter som inte fattar ett skit, gubbjävlen kan för fan gå o hänga sig, man gör inte så!

Jag uppdaterar soon! ;*

POK

Kommentarer
Postat av: Regina!<33

Lääängtar tills imorn de va ju ganska längesen vi träffades!<333333

2011-03-23 @ 17:06:01
Postat av: Janina

men usch va hemskt! gubbj'vel .. ♥

2011-03-23 @ 21:32:06
URL: http://readmylipss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0