Hemma från stan

Helluu (: Nu är jag hemma från stan igen. Eller aahh jag kom för tyyp 2 timmar sen eller nått ;P
Har shoppat lite från H&M Idag eftersom jag hade presentkort på 700:- där. Tyvärr fick jag lämna 2 superfina klänningar som jag ska ha i sommar. Men jag ska tillbaka och köpa dom sen såfort jag får mitt barnbidrag från förra månaden som jag inte fått än ;o månadspengen har inte kommit heller!
Jag åker nog dit tyyp i helgen eller nått. Kanske på Fredag, vi får se om inte jag ska vara med Michelle, hennes farmor dog imorse och hennes farfar dog för tyyp en och en halv vecka sen :(, skiiit ledsen för hennes skull. Kan inte vara så jävla lätt! Ska ringa henne snart o kolla om hon e hemma o se om hon orkar träffas. Isånnafall åker jag hem till henne o myser, min stackars älskling ;( <333333
Jag älskar dig Michelle! Vad som än händer!

Bilder på kläderna kommer ikväll (: Finns så mkt nu som jag vill ha :D Måste köpa mer o få tag på mer pengar (a'

Var skönt o träffa Karin igen, hah hon e så söt när hon blir arg på mig för jag inte äter :')
1 liten portion kvällsmat är de jag ätit idag. Samma imorn (:
Ska se hur de funkar nu 1 vecka frammåt. Och går de bra fortsätter jag tills jag kommit ner i den vikt jag vill.

Hörs senare (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0