Jag saknar dig

Även fast vi träffas tyyp varje dag så saknar jag dig iallfall.  Så fort jag inte ser dig, så fort du går iväg, bara går.
Jag vet inte vad jag tror. Hon går imellan oss och försöker få din uppmärksamhet jämt, försöker få dig att gå undan från mig. De värsta är att jag tror att hon kan lyckas...
Jag vill inte...
Jag hatar skräcken av att jag kommer bli ensam kvar, att du byter ut mig och att du försvinner ut ur mitt liv.
Tänk om de händer?
Jag kanske får reda på det snart...
Snälla du, om vi nu är så tajta vänner som jag tror vi är, trodde iallafall. Visa de! Du besvarar inte min kärlek till dig o de gör mig nästan gråtfärdig.
Inga namn har nämnts så du kanske inte vet om att de är dig jag skriver om. Men är du smart så fattar du.
Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: bella ;)

haha, ja e trög, vem e de om :( ???

2011-03-16 @ 07:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0