Karin

Okeej, nu vill jag bara skriva ett inlägg till en väldigt nära vän, en bästa vän, en underbar tjej som alltid ställt upp för mig som jag vissa tillfällen brytt mig alldeles för lite om. Jag har vetat om de hela tiden men jag har inte gjort något åt det. Jag har låtit henne glida mellan mina fingrar för många gånger, hade jag varit hon hade jag lämnat mig själv för länge sen! Men hon har stannat, tagit imot allt som en jävla slagpåse.
Men fast hon fått stå imot allt så har hon stannat, o jag har fått behålla henne. Hon har inte lämnat mig som någon annan skulle göra.
Jag är gryyymt glad att jag har dig Karin och att du hör av dig ibland iaf ;) O även fast du är trött ibland när jag ringer så säger du ändå inte de utan låter mig prata på och säga hejdå, du avbryter mig aldrig och säger att du är trött o vill sova.
DU är allt gumman!
Och de sista jag vill säga är
förlåt för allt
Jag älskar dig så otroligt! <3333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0