LJUUUSt!

Heeellu! Åhh de e fortfarande ljust ute och klockan är snart sex! :D Underbart! Vårkänslor som fan! ;*
Í med att de fortfarande är ljust så ska jag dra snart så jag slipper gå i mörkret, o mina planer för kvällen är
dadadada....
Ut å hänga me Michelle o hon har kollat upp lite partaaaj, så vi får se hur de  blir (: Utgång blire iaf (:
Nu måste jag packa för kvällen, sover ju hos henne. annars har man en orolig mamma som kommer undra vart jag är hahah (:

Mitt rum eka nästan för att de e så tomt hahah (:
Men sorry,. bilderna på kläderna kommer ut imorn D:
LOVAR! Hinner inte nu ;(

Vi hörs kanske ikväll, annars imorn, är de nått så smsa, ni som har nr alltså ;)
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0