Målat naglarna

Heeej allihopa! Just nu sitter jag i min säng och väntar på att mina tånaglar ska torka som jag målade nyss. Snyggt blev det inte men det ser ju bättre ut än vad dom gör när det är orginal om jag säger så hahah ;)

Har legat i soffan och kollat på let's dance finalen och tagit en massa egobilder. Ovanligt (:
Men asså om man tyyp vinka kameran åt ett visst håll så ändrade sig ljuset och sen så var det fortfarande så när man vinklade tillbaka den på mig. Så de blev ganska fina bilder me ljuset hahah (:

Vid halv sju tiden var jag hos bella tyyp. Eller det kanske var senare? Nej men jag kommer inte ihåg. Var hemma hos henne med Regina. Vi tog det bara lungt och så (: Bellas föräldrar hade köpt jättemycket thaimat så ahh man fick ju i sig lite även fast man inte skulle, hah, jag lovar nästa vecka blir NYTTIG! Inget godis och ingen fet mat.
Har på mig min rosa panda pyjamas nu och det är dags att krypa till sängs. Imorn ska jag upp halv tio för jag ska ner till badhuset och kolla när Karin simma. Jag lovade att vara där ner själva tävlingen börja så för att få så lång sovmorgon som möjligt så får jag stressa lite istället när jag väl ska upp. Det är det värt om man får sova (:
Imorn vet jag inte vad som händer. Kanske spenderar hela dagen i en simhall? Vad vet jag. Vi får se (:

Men hörni ni får ha de så bra. Jag kanske slänger in den där dag grejen ikväll som jag brukar göra. Ni vet dag 1 dag 7 osv. Vi får se, om jag orkar! (:

Annars så säger jag godnatt nu och vi hörs imorn! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0