Min dag idag.

Nu ska jag skriva om min dag. Den började med att jag gick upp halv tio. Gjorde mig iordning och gick ner till badhuset för karin skulle tävla. Var me henne hela tiden tyyp och gick efter henne som en stalker. Kollade när hon tävlade och sen gick vi ner till Tumba och tog bussen till gula villan och åt kycklingsallad.
Sen var vi tvungna att gå tillbaka för vi missade bussen med 3 minuter. De var skitkallt. Lånade Karins "halssduk" Vad fan heter de? kommer inte ihåg, de kanske heter de?
Ahja, sen så var vi där ett tag till och jag provade en tävlingsbaddräckt som jag trodde skulle gå sönder, den skar verkligen in i benen när jag skulle få på mig den. Men dom ska sitta så tajt. Ska förbruka mitt pressentkort jag har där nere.

Snackade lite me Linda och jag kanske ska börja simma igen. Bli sprintare eller nått sånt. Kan ju vara kul de också. Då tränar man ju iaf.

Drog ut me hunden sen. Behövde skaka av mig lite känslor. Usch vad jag mår blä just nu. Vet inte vad jag ska göra.

Snart kommer Michelle. Vi ska bara vara en stund.

Förlåt för tråkigt inlägg. Inga smileysar ingenting... Men jag är på fett dåligt humör.
Hoppas de går över.
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0