Musik ;*

Helluuu, sitter och lyssnar på musik på spotify (:, asso jag tycke igentligen inte om spotify, de är hur jävla många låtar som helst som inte finns ;o Skiiit irriterande!

Hann inte träffa Amanda idag ;/ Hon skulle komma så sent till Tumba så jag varken hann eller orkade eftersom jag o Erica skulle ha nagelmålarkväll på kvällen (a)
Först gjorde jag typ vitt i grunden och sen rosa grafittinagelack över, fast de blev fult så då gjorde jag om, de blev rosa igen me nya nailsnticks jag köpte idag (: nöjd faktiskt, får se hur bra dom e och hur länge dom håller ;)

Imorn ska jag o Karin åka runt till alla H&M butiker i hela sverige, hah neej jag överdriver, men till många iaf o leta kläder till mig för jag har mina pressentkort på totalt på 700 kr kvar tyyp (:

Planer för ikväll: Bara slappa, fortsätta lyssna på musik o smsa xd, jag vet tråkigt, men men :P

Planer för imorn: Träffa min karin (: <333333

Krackileringslacket, fuult ;s



Haha mitt finger ser jätte tjockt ut ;s


I ljuset




Vänster hand (:


Höger hand


+ min fula tumme xd


Karin o jag ska till många H&M imorn hahah (:

Hade, tror inte de blir några fler inlägg ikväll.
SKriver imorn (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0