Ohh hjäälp!

Shiiit, aa förlåt för så jävlig dålig uppdatering! Men idag har det varit en riktig jävla pluggdag, fy fan alltså! Men nu är alla läxor klara! (: Hoppas bara att allt komms ihåg tills imorn...
Men de gör jag nog om jag tränar precis innan jag går och lägger mig.
Okej min dag idag, skola skola skola till 15.40

Hemma sen vid 16.30, äta, sätta sig och plugga 2 timmar svenska, 20 minuters paus vid datan starta på no:n totalt 1,5 timmar kanske 2. 20 minuter engelska verb glosor, hoppas vi inte ska ha muntligt läxförhör för då klarar jag inte de ;s

Nu ska jag ägna min sista tid innan jag ska sova åt att bara slappa här vid datan, sen är de dags att sova. Ont i axeln ;/

Ahja, imorn är de äntligen fredag iaf :D Fy fan va skönt! :')
Hoppas dagen går fort med alla prov o allt...
Jag har klarat veckan toppen utan skolk, tyvärr inte lika bra me mitt nyttiga liv, men de börjar nästa vecka (: No more candy!
Och ut o springa 2 gånger i veckan!

Imorn ska jag träffa älskade Casper och kanske börja träna lite mer slalom med Krull till agilitytävlingen, han kan ju inte halka på slalomen om man tar de lungt (:

Hade!
POK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0