Plockar

Heeeej, shiit gud förlåt för skitdålig uppdatering idag! Har liksom haft fullt upp hela dan! Först så sov ju karin här och hon åkte vid 11.55 tror jag den var? ;s
De var lite tråkigt :/ <33 Hon e ju min gulle! (:

Sen så satte jag mig och skrev rent min engelska grej och delade upp texten i stycken. Hah jag hade glömt bort de ;o
Drog senare hem till Erica och gjorde rent Bonuz och Caspers burar. Sen var de mat och dags att dra hem, burarna tog tyyp 1,5 timmar att fixa ;s

Nu sitter jag här på golvet och bloggar för min säng är full av glasfigurer för mitt vitrinskåp ska sitta i hallen sen. Vill inte ha de i mitt rum ;P

Kommer ju inte få plats om jag ska ha hamsterbur, om jag nu kan få dom att ändra sig, surskallar!!!

Ska snart hjälpa till och flytta ut mamm o papps garderob för vi ska börja fixa lite lätt i rummen. Sen får vi se. Ska till Erica sen igen (: <333

Ha de bra! Bloggar sen igen! ;*

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0