Ska pluuggga -.-

Heej hopp! kom hem från skolan för ett tag sen. Dagen har inte varit jättetråkig men det har inte hänt så mycket idag heller. Jag har bara varit glad (:

På sista lektionen fick karin damp på mig för att jag tog båda mina fötter på ryggstödet på hennes stol och tryckte in henne i bordet. Hon kom loss ganska fort och tröck ner mig på golvet hahah, men jag satt fortfarande på stolen så alltså mitt huve och överkropp var på golvet och resten av min kropp satt på stolen och försökte hålla mig kvar. Efteråt när vi slutat sa Michelle att man hört det skittydligt ända ut ner jag skrek, hah fett synd!

Sen sprang vi till bussen jag och Michelle, vi har ett nytt rekord på två minuter och det tar tyyp 10 minuter att gå dit, så vi är snabba! (:
Vårt förra rekord var tyyp 3-3,5 eller nått careface hah!
Nej hörrni, nu ska jag börja plugga inför proven imorn och sen kanske jag ska dra hem till lilla Casper. Det är 9 dagar kvar innan vi får små bebbisar. Om hon nu har några, men hon har blivit tjockare så vi får hoppas!

Men vi hörs sen pluttar!
POK


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG säger careface, inte DU! Uppfattat?

2011-03-29 @ 16:18:43
Postat av: Anonym

sv: jag säger vad jag vill Karin

2011-03-29 @ 19:40:09
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0