Ska sova ;P

Hellu, sista inlägget för ikväll nu då (: Vi har kollat på filmer tyyp hela kvällen hahah, först tyyp simfilmer, sen början av alvin och gänget 2, men sen ville jag inte se den så då kollade vi på percy jacson (stavning?) xd Fick spola tbx 3 gånger för jag missade början så jag fattade inte vad resten av filmen handlade om xd
Men tillslut kollade jag hela tiden och då fatta jag ;D
Jag fick tyyp skrattattacker hela tiden för de hända lite roliga saker, hahah inte i filmen alltså xd
Frös ihjäl tyyp hela filmen, hah så jag la ett ben under karin, ett ben mellan hennes ben och en arm mellan hennes arm hah, + att jag lånade först en tjocktröja av henne som satt jättebra på mig eftersom den var så stor, så den var snygg (a)
Sen när filmen var slut så lånade jag den tröjan hon hade haft på sig för hon var varm hahah, så nu sitter jag med 2 stooora tjocktröjor på mig och karin ligger me sin t-shirt i sängen (:
Hon läser en bok som vi tydligen skulle läst klart till om tyyp 3 dagar ;s ojoj jag har boken i skolan (a' smaaartt
Nu ska jag gå och tvätta av mig smink o på me pyjamas, sen e de ba krypa ner i sängen och sova (:
Sköönt, börjar bli trött hah (:
Men jag skriver imorn.
Sov gott! ;*
POK



Bilder tyyp från nu hahah, karins stora södertörntröja (: Passar perfa! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0