snabbt!

Heej nu skriver jag ett snabt morgoninlägg (: första gången på länge hah! Måste sticka till bussen om 3 minuter så ja jag känner att jag har lite ont om tid. Idag gäller det iallafall med proven! Franska och HK, minst VG på båda! Jag fixar de här!
Idag har jag en fett dålig hårdag hah, så de blev bara en snyggvetoffs... Hah alla har sina bad hair days och idag var tyvärr min, konstigt jag har inte haft den på länge, men de var väl fr jag platta håret igår. Då blir det så som det ä på mig. Nu måste jag dra! Ska träna ikväll (: Spinning! Tagga!
Klockan är för mycket
bloggar i skolan!
POK

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jorå :) Ska du göra något roligt denna onsdagkväll (lillördagen)? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-30 @ 12:17:17
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Eldaralbertine

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-05-25 @ 07:54:26
URL: http://eldaralbertine.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0