Snackat me Karin (: <33333

Heej! Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och Erica åkte o hämtade hamsterburarna. Helvete vilket jobb de var att mötas. Hon gick fel tyyp 2 gånger innan hon kom upp och fram till oss?! Hah guu...

När vi skulle till tåget så var vi tvungna att gå ner och då skulle vi ner för en aslång backe, den var snötäckt och självklart såg jag inte att de var is under så jag halkade och bara fortsatte åka ner tyyp 4 meter xD Herregud! Båda mina händer började blöda xD Hah fett synd xd
ASsså de var påväg dit de hände ;)

Sen lämnade jag buren hos Erra och sen hämtade jag lillebror på dagis (:

Nyss snackade jag me Karin i telefon som vanligt, vi snacka i 40 minuter hah, alltid långa samtal nu när jag snackar me nån (: Men de e skönt att prata!

Och innan de här inlägget avslutas så vill jag bara säga att jag älskar mina vänner sjukt mycket!
:D <33333333333

POK

Kommentarer
Postat av: Erica

Och vi älskar dig bäästaa! ;* <33333333333333333333

2011-03-18 @ 19:08:07
URL: http://spambanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0