testat och letat och fixat och trixat, men inte pluggat...

Heej heej hemma från michelle för en timme sen. Vi försökte faktiskt plugga, men det funkade inte (: Vi dansade dansmatta istället och fan vad vi har problem, vi var så jävla nära på att klara en svår bana, vi kör me två pilar var, men ahh så missa någon av oss och vi FÖRLORAR. Fan vad vi skrek, hahah Michelles mamma kom in o ba shhhhhh...

Hahah så söt! (:

När jag kom hem fixade jag mina spinninggrejer och packade med lite grejer som ska med till karin sen för jag har lånat lite grejer av henne hahah, men du får inte tbx din blå tröja än (a) För den har jag på mig nu, nej men mamma har inte kört blå tvätt men du får tbx den såfort hon gjort de.!!
Provade lite sport bh:ar och jag har faktiskt tre stycken, nämen tänka sig! Hah jag trodde inte jag hade nån xd, dom e lite stora bara, ska köpa en ny snart som sittter perfa!
Testade en jättefin Bh som mamma har haft för lääääääänge sen, 75 C, den var inte mycket stor inte! :D Lajk lajk lajk!

Nej men hörrni, jag har tyyp inte pluggat nått så jag ska läsa igenom allt innan jag går och lägger mig som jag ska göra snart, men innan de blir de egoego i spegeln (:
Bilder kanske kommer imorn, om dom blir bra ;)
Men jag har en goodi dag idag (: CAREFACE CAREFACE CAREFACE!
Hah någon kommer bli lite småsur? ;)

Ahja men ha de bejbs!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0