Tränat

Har precis dragit i mig ett glas färskpressad apelsinjuce, lite vitaminer sådär (:

Snackade med karin runt åtta tiden o klaga på att jag inte hade nått att göra, snacka om desperat efter att få prata hah.
Hon börja snacka om olika idrotter som jag borde börja på och sen på nått sett kom vi fram till att jag skulle ner o simma? Fråga mig inte varför, så jag packade min väska 20.10 o gick ner till badet me Karin i telefon som sällskap, skogen e så sjukt läskig på kvällen ;s
kvart över var jag där nere. O där nere är vissa personer från A gruppen, jag trodde inte dom tränade på onsdagar? ;s
Men jag hoppade i iaf och de gick bra i början, de var sen den sista kvarten tyyp som de gick sjuuukt dåligt xd Låg kvar på samma ställe hela tiden xD Var så sjukt trött!
O nu har jag sån jävla träningsverk i högerarmen, otränad ja jag vet... Men de kommer jag inte vara sen vettni (:

O idag när jag satt på tåget påväg hem från skolan så¨tror jag att jag såg min gamla barndomskompis Jenny, Emilias storasyster, för hon kollade jättemycket på mig och jag kände igen henne asmycket!
Jag tänkte säga ba E du Jenny, Emilias syrra hahah, men vafan de låter ju cp xd
Så jag lät bli. Ångrar de nu faktiskt...

Jag är sjukt trött! Fattar vad karin menar när hon säger att hon är trött på kvällarna, man blir ju helt slut av att träna i bassäng för fan ;o De kommer inte jag ihåg, men de var ju förra sommarn jag simmade sist tyyp, elle rjag kanske har simmat nått mer, fast jag kommer inte ihåg xd Badat har jag iaf (:

Ni ska få inlägg senare
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0